Search This Blog

Wednesday, April 7, 2010

USHA LINE...

3 April 2010... trip ke Bintuka berjalan...
saya bersama rakan dr KPN iaitu Caster 707 @ Din telah cuba utk explore tmpt yg aku x pernah pergi... target lebih pada casting sebab aku nak belajar cara2 cast bawah akar dan bangkar...
laluan yang kami tempuh mmg mencabar kepala aku... sampaikan aku rasa mcm jalan mati coz laluan hanya x sampai sedepa lebarnya...

laluan yang semakin lebar... di belah belang laluan terlalu sempit...


pemandu bot...


hanya ini hasil casting kami.. hehehehe
hasil no.2... yang penting proses belajar...

beberapa sambaran kasar tetapi tidak hookup... mungkin kemahiran mengeluarkan mangsa dr celah akar belum lengkap...
tetapi teknik dan ketepatan ada sedikit peningkatan...
terus belajar...
oleh kerana arus laju so kami lebihkan pada sesi casting ja... next time masa air kecil boleh repet semula port casting nie... mmg berpotensi...

No comments:

Post a Comment